Upload Music
اتش عشق


doran

وهاب دوران

 

 

می زنم کبـریت بر تنهایی ام
 

 تـا بسـوزد ریشۀ بی تابی ام

می روم تا هر چه غم پارو کنم

خـانه ام را بـاز هم جــارو کنم

می روم تا موی خود شانه کنم

خنـده را مهمان ایـن خـانه کنم

می روم تـا پـرده ها را وا کنـم

دوست   دارم ؛ دوست  دارم

عشـق  را  معنـــا  کنــــم

شادی ام را رنگ آبی می زنم

بوسه بر طعم گلابی می زنم

می زنم یک شاخه گل بر موی خود

می نشینم باز بر زانوی خود

می نشانم روی دستم یک کتاب

تا بخوانم باز هم یک شعر ناب

آری!آری! این منم این شاد و مست

دوست دارم عاشقی را هرچه هست

 

  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 14 مهر 1390برچسب:عکس عاشقانه کلیپ دوران,ساعت 19:46 توسط doran| |


Power By: LoxBlog.Com